» הפסקת הריון – הפלה פרטית

הפסקת הריון -הפלה פרטית

הריון הוא דבר טבעי ומשמח, אך לעיתים ישנם מצבים בהם האישה ההריונית מעוניינת להפסיק את ההריון מסיבות כאלה ואחרות. אל מרפאתי פונות נשים מכל הגילאים המעוניינות בהפסקת הריון. לפני ביצוע ההפלה אני מנסה לוודא שהאישה בטוחה בהחלטה להפסיק את ההריון. במידה ולא, אני מנסה לעזור לה להגיע להחלטה הטובה ביותר מבחינתה.

שתי השיטות העיקריות להפסקת הריון הן השיטה התרופתית והשיטה הכירורגית.

השיטה התרופתית:

את השיטה התרופתית ניתן לבצע עד שבוע 7 להריון ויתרונותיה הם שהיא אינה מצריכה התערבות חודרנית לרחם ואינה דורשת הרדמה כללית. בשיטה זו לוקחת האישה כדור הנקרא "מפיג'ין", ולאחר 48 שעות היא בולעת כדור נוסף הנקרא "ציטוטק". השילוב של שני הכדורים גורם להפלה דמוית הפלה טבעית והתרוקנות הרחם – ממש כמו במחזור.

השיטה הכירורגית:

את השיטה הכירורגית ניתן לבצע עד שבוע 13. היא מבוצעת תחת הרדמה כללית ואז מחדירים צינורית לרחם השואבת את כל התוכן החוצה ומקורנת אותו. את שיטות הפסקת ההריון אני מבצע בבתי חולים פרטיים תוך שמירה מלאה על הדיסקרטיות ונוחות המטופלת.

למה אני?

אני מבצע הפסקות הריון בשיטה הכירורגית כבר משנת 1983 והייתי מהרופאים הראשונים שיישמו את השיטה התרופתית מייד עם הגעתה לישראל. בשתי השיטות סוד ההצלחה ומניעת הסיבוכים, הוא גם במיומנות הגבוהה, אך גם במעקב הצמוד, אותו אני מבצע במהלך התקופה שלאחר הפסקת ההריון. כדי לוודא שהכל עבר בהצלחה, ובנוסף להתאים אמצעי מניעה כדי למנוע הישנות המקרים, אני מוודא שביקורי הביקורת יהיו ללא עלות.

מי פונה להפסקת הריון?

  • נשים פנויות שנכנסו להריון (רווקות, גרושות ואלמנות)
  • נשים שנכנסו להריון מחוץ לנישואין
  • נשים נשואות שאינן מעוניינות בילד בשלב זה

כדאי לדעת כי כיום ישנם ביטוחי בריאות פרטיים שונים הכוללים גם השתתפות בהפסקת הריון במקרה הצורך, ולכן כדאי להיות מודעים לכך בעת רכישת הפוליסה. עלות הפסקת הריון בבית חולים ציבורי היא עד 1227 ש"ח להפלה רגילה (עד סוף שבוע 12 להריון), ו-2348 ש"ח להפלה מאוחרת יותר הדורשת אישפוז. בבתי חולים פרטיים המחירים יכולים להיות גבוהים הרבה יותר.

ד"ר עדי דוידסון מבצע הפסקות הריון – הפלה פרטית ב"עתידים מדיקל סנטר".

למידע נוסף על הפסקת הריון – הפלה פרטית, ייעוץ, או הזמנת תור – מלאי את טופס הרישום הבא (דיסקרטיות מובטחת):


    השם שלך (חובה)

    הדואר האלקטרוני שלך (חובה)

    טלפון

    ההודעה שלך

    captcha - הכניסו את הקוד המופיעה בשדה התחתון

    הפסקת הריון - ד"ר עדי דוידסון